Скрипторий: Siege Weapon - sonic horn (howl of the wild)
Назад к списку всех объектов Howl Of The WildКак это работает
Это страница объекта Скриптория, в первой части показан ее статус и вывод оригинального объекта.Объект может иметь следующие статусы: Нет перевода, В работе, На проверке и Переведено.
-
Если объект в статусе "Нет перевода", то любой зарегистрированный пользователь может взять этот объект себе в работу - тогда для него откроется вторая часть этой страницы с редактором. Обратите внимание, что текст объекта представлен в виде HTML текста. Вам не нужно умение писать html код, но самое минимальное умение его читать - да.
После того как вы взялись за перевод этот объект закрепляется за вами на 3 дня. Если в течение этого времени вы не отправите свой перевод, то статус объекта скинется обратно в "Нет перевода" и он снова станет доступен для других пользователей.
Одновременно один пользователь не может иметь в работе более 5 объектов (объекты "На проверке" не учитываются), это количество считается по всем источникам в Скриптории. - Если вы взялись за перевод, то объект получит статус "В работе" и откроет для вас редактор полей этого объекта, подробная информация будет внутри этого раздела (там много).
- После отправки перевода объект перейдёт в статус "На проверке". Администратор проверит перевод, внесёт коррективы при необходимости и утвердит перевод. Если всё очень плохо, то перевод будет отклонён.
- Если объект в статусе "Переведено", то одобренный перевод будет отображен на этой странице, а сам Источник станет на шаг ближе к завершению. Когда Источник будет завершен и размещён в общей базе данных, автор перевода будет указан на сайте на странице этого объекта как пользователь, предоставивший перевод.
СТАТУС:
НЕТ ПЕРЕВОДАSiege Weapon - sonic horn (howl of the wild)
Sonic Horn
Item 10
Source Howl of the Wild
Price 2,000 gp; Ammunition resonating orb (320 gp, 6 Bulk)
Usage mounted; Space 10 feet long, 5 feet wide, 5 feet high
Crew 2; Proficiency martial
AC 22; Fort +25; Ref +14
Hardness 12; HP 80 (BT 40); Immunities object immunities
Speed 15 feet (pulled or pushed)
This siege weapon consists of a horn-shaped nozzle, a base typically decorated with ornate musical notes, and two cranks attached to both sides of the base. Crystalline resonating orbs made from powdered soniphak horn are inserted into a compartment within the base. Once an orb is loaded and the nozzle aimed, both cranks must be turned. This causes compressors within the base to grind away at the resonating orb, crushing it and releasing the sonic energy contained within. To reduce the likelihood of these weapons causing hearing damage, horns come equipped with earplugs and colored flags to enable crew members to communicate without the need for speech.
Aim 40 feet, minimum distance 50 feet
Load ( manipulate) 2 times. These load actions include donning earplugs and securing them during subsequent sonic horn firings. The earplugs impose a –2 item penalty to Perception checks involving sound, and may be removed with an Interact action.
Launch ( attack, manipulate, range increment 250 feet) 6d12 sonic damage, 60-foot cone, DC 25 Fortitude. Creatures that fail or critically fail the save are also deafened for 3d6 rounds.
Price 2,000 gp; Ammunition resonating orb (320 gp, 6 Bulk)
Usage mounted; Space 10 feet long, 5 feet wide, 5 feet high
Crew 2; Proficiency martial
AC 22; Fort +25; Ref +14
Hardness 12; HP 80 (BT 40); Immunities object immunities
Speed 15 feet (pulled or pushed)
This siege weapon consists of a horn-shaped nozzle, a base typically decorated with ornate musical notes, and two cranks attached to both sides of the base. Crystalline resonating orbs made from powdered soniphak horn are inserted into a compartment within the base. Once an orb is loaded and the nozzle aimed, both cranks must be turned. This causes compressors within the base to grind away at the resonating orb, crushing it and releasing the sonic energy contained within. To reduce the likelihood of these weapons causing hearing damage, horns come equipped with earplugs and colored flags to enable crew members to communicate without the need for speech.
Aim 40 feet, minimum distance 50 feet
Load ( manipulate) 2 times. These load actions include donning earplugs and securing them during subsequent sonic horn firings. The earplugs impose a –2 item penalty to Perception checks involving sound, and may be removed with an Interact action.
Launch ( attack, manipulate, range increment 250 feet) 6d12 sonic damage, 60-foot cone, DC 25 Fortitude. Creatures that fail or critically fail the save are also deafened for 3d6 rounds.